مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-10ورزشي

لیگ برتر هندبال | غلبه زغال سنگ طبس بر پیکان سبزوار


در ششمین هفته از سری مسابقات قهرمانی سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران تیم زغال سنگ طبس در سبزوار از سد پیکان خراسان گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، تنها نماینده خراسان جنوبی در ششمین هفته از مسابقات سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران خوش درخشید.

در ششمین هفته از لیگ برتر هندبال مردان ایران تیم زغال سنگ طبس خراسان جنوبی برای یک پیروزی بیرون خانگی و صعود به رده های بالای جدول در مقابل تیم پیکان سبزوار به میدان رفت.

نماینده خراسان جنوبی در این رویداد ورزشی ساعت 16 روز چهارشنبه 18 آبان جاری در سالن ورزشی سربداران سبزوار به مصاف هندبالیست های خراسان رضوی رفت که با پنج شکست و بدون کسب امتیاز در رده 12 جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار داشت.

تیم هندبال زغال سنگ طبس با سرمربی گری اکبر خوشنویس در نیمه اول این ماراتن ملی با نتیجه 15 بر 13 از سد پیکان سبزوار گذشت و در نیمه دوم بازی نیز که با دفاع خوب و حملات سبزواری ها همراه شد توانست با نتیجه 27 بر 24 پیروز میدان شود و وضعیت خود را جدول رقابت ها بهبود بخشد.

 نماینده خراسان جنوبی جنوبی در هفته پنجم لیگ برتر هندبال باشگاههای مردان ایران میزبان تیم صنعت مس کرمان بود که علیرغم برخورداری از امتیاز میزبانی طبس در سال ورزشی 5 اردیبهشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال | غلبه زغال سنگ طبس بر پیکان سبزوار

لیگ برتر هندبال | غلبه زغال سنگ طبس بر پیکان سبزوار